BMW 6{series} GT generace
(Kruh otáčení)Rok výroby | Kruh otáčení |
---|---|
6er-Reihe GT, Modelový rok 2017 (G32) | 12.30 m |
6er-Reihe GT, Modelový rok 2020 (6er-Reihe GT G32 (1. Facelift)) | 12.30 m |
Rozdíl v poloměru otáčení mezi první generací (G32) z 2017 a poslední generací (6er-Reihe GT G32 (1. Facelift)) z 2020 je 0 m.
Kruh otáčení aktuální generace 6{series} GT je 12.30 m.
Kruh otáčení ve srovnání s ostatními modely BMW
BMW 6{series} GT vs ostatní současné vozy podle BMW
(Kruh otáčení)Název varianty | Kruh otáčení |
---|---|
Z4 | 11.00 m |
X2 | 11.30 m |
1er-Reihe | 11.40 m |
2er-Reihe Active/Gran Tourer | 11.40 m |
X1 | 11.70 m |
iX1 | 11.90 m |
2er-Reihe | 11.90 m |
iX3 | 12.10 m |
8er-Reihe | 12.20 m |
4er-Reihe | 12.20 m |
3er-Reihe | 12.20 m |
7er-Reihe | 12.30 m |
i4 | 12.50 m |
6er-Reihe GT | 12.50 m |
5er-Reihe | 12.60 m |
X4 | 12.60 m |
X3 | 12.60 m |
X5 | 12.80 m |
iX | 12.80 m |
X6 | 12.80 m |
X7 | 13.00 m |
i7 | 13.10 m |
1. Z4
11.00 m
2. X2
11.30 m
3. 1er-Reihe
11.40 m
4. 2er-Reihe Active/Gran Tourer
11.40 m
5. X1
11.70 m
6. iX1
11.90 m
7. 2er-Reihe
11.90 m
8. iX3
12.10 m
9. 8er-Reihe
12.20 m
10. 4er-Reihe
12.20 m
11. 3er-Reihe
12.20 m
12. 7er-Reihe
12.30 m
13. i4
12.50 m
14. 6er-Reihe GT
12.50 m
15. 5er-Reihe
12.60 m
16. X4
12.60 m
17. X3
12.60 m
18. X5
12.80 m
19. iX
12.80 m
20. X6
12.80 m
21. X7
13.00 m
22. i7
13.10 m
Jak si kruh otáčení BMW 6{series} GT stojí ve srovnání s nejbližšími konkurenty?
BMW 6{series} GT oproti podobným vozům
(Kruh otáčení)Model vozu | Kruh otáčení |
---|---|
BMW 1er-Reihe 2019 | 11.40 m |
Ford Mondeo 2019 | 11.50 m |
Audi A5 2020 | 11.70 m |
VW Arteon 2017 | 11.90 m |
BMW 4er-Reihe 2020 | 12.00 m |
ALPINA B4/D4 (4er-Reihe) 2022 | 12.00 m |
Audi A7 2018 | 12.20 m |
BMW 6er-Reihe GT 2020 | 12.30 m |
1. BMW 1er-Reihe 2019
11.40 m
2. Ford Mondeo 2019
11.50 m
3. Audi A5 2020
11.70 m
4. VW Arteon 2017
11.90 m
5. BMW 4er-Reihe 2020
12.00 m
6. ALPINA B4/D4 (4er-Reihe) 2022
12.00 m
7. Audi A7 2018
12.20 m
8. BMW 6er-Reihe GT 2020
12.30 m