Lancia Y10 generace
(Kruh otáčení)Rok výroby | Kruh otáčení |
---|---|
Y10, Modelový rok 1985 (156) | 9.30 m |
Y10, Modelový rok 1989 (156 (1. Facelift)) | 9.30 m |
Y10, Modelový rok 1993 (156 (2. Facelift)) | 9.30 m |
Rozdíl v poloměru otáčení mezi první generací (156) z 1985 a poslední generací (156 (2. Facelift)) z 1993 je 0 m.
Kruh otáčení aktuální generace Y10 je 9.30 m.
Kruh otáčení ve srovnání s ostatními modely Lancia
Lancia Y10 vs ostatní současné vozy podle Lancia
(Kruh otáčení)Název varianty | Kruh otáčení |
---|
Jak si kruh otáčení Lancia Y10 stojí ve srovnání s nejbližšími konkurenty?
Lancia Y10 oproti podobným vozům
(Kruh otáčení)Model vozu | Kruh otáčení |
---|---|
Fiat Seicento 2000 | 8.80 m |
Daihatsu Cuore 1990 | 9.00 m |
Suzuki Swift 1989 | 9.20 m |
Lancia Y10 1993 | 9.30 m |
Fiat Cinquecento 1993 | 9.40 m |
Citroen LN 1978 | 9.40 m |
Citroen AX 1991 | 9.60 m |
Toyota Starlet 1996 | 9.60 m |
Fiat 127 1977 | 9.60 m |
Fiat 128 1975 | 9.80 m |
Fiat Panda 1991 | 10.00 m |
VW Polo 1990 | 10.00 m |
Renault Twingo 1993 | 10.00 m |
SEAT Arosa 1997 | 10.10 m |
Opel Corsa 1990 | 10.50 m |
Rover 100 1991 | 10.70 m |
1. Fiat Seicento 2000
8.80 m
2. Daihatsu Cuore 1990
9.00 m
3. Suzuki Swift 1989
9.20 m
4. Lancia Y10 1993
9.30 m
5. Fiat Cinquecento 1993
9.40 m
6. Citroen LN 1978
9.40 m
7. Citroen AX 1991
9.60 m
8. Toyota Starlet 1996
9.60 m
9. Fiat 127 1977
9.60 m
10. Fiat 128 1975
9.80 m
11. Fiat Panda 1991
10.00 m
12. VW Polo 1990
10.00 m
13. Renault Twingo 1993
10.00 m
14. SEAT Arosa 1997
10.10 m
15. Opel Corsa 1990
10.50 m
16. Rover 100 1991
10.70 m